Change the year

After the huge success two years ago of the Tippex digital campaign, becoming one of the best buzz digital campaign in the last years, here we have the second part of the friendship story between the hunter and the bear! This time, they are enjoying the bear’s birthday…but the apocalypses arrive, and for saving them we have to type another year in order to keep celebrating the birthday! You can type the year you want (I’ve tried already 1789, 1984, 1992, 2000, 2012 …and each one of them is hilarious!). I suppose that Tippex preferred to not change a winning formula such the one of the hunter, the bear and youtube.com!

Après le grand succès il y a deux ans de la champagne digitale de Tippex, devenant ainsi l’une de meilleures campagnes des dernières années, voici la deuxième partie de l’histoire d’amitié entre  le chasseur et l’ourse. Cette fois-ci ils célèbrent l’anniversaire de l’ourse…mais l’apocalypse arrive, donc il faut changer l’année vite grâce à Tippex ! Tu peux écrire l’année que tu veux (j’ai déjà écrit 1789, 1984, 1992, 2000, 2012… et chacun d’entre eux est vraiment drôle !) Je pense que Tippex doit se dire qu’il vaut mieux ne pas changer une formule qui gagne comme celle formée par l’ourse, le chasseur et Youtube.com

Advertisements
Tagged , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: